Direktlänk till inlägg 15 oktober 2013

Fin flicka kort. Video om hur du gör just ett kort med bild

Av Åsa Brunnberg - 15 oktober 2013 13:35


 Jag har valt att göra videor på de kort jag själv skapar och med material jag själv kan erbjuda. Dessutom är videon på svenska, något som jag har saknat själv när jag började med scrapbooking. Dock har jag en liten favorit inom denna värld som har lärt mig mycket: Gina K från GinaKdesigns. Hon är ljuvlig att studera.


Alla produkter som du ser i videon kan du köpa direkt av mig Åsa Brunnberg via butiken Scrap it up eftersom jag är deras konsulent.


Så här ser det färdiga kortet ut:

 

Följande material behöver du för just kortet ovan:

Vitt underlag storlek A6

Rosmönstrat papper från Scrap it up med nr:220018

Textmönstrat papper från Scrap it up med nr: 220018

Klippark från Scrap it up med nr:220013

Organzaband från Scrap it up med nr:270033

dubbelhäftande tejp från Scrap it up med nr: 290002

3d-kuddar från Scrap it up med nr:290001


Det textmönstrade pappret har jag skurit ut i storlek: 9*13 cm.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Brunnberg - 15 oktober 2013 13:35



 Jag har valt att göra videor på de kort jag själv skapar och med material jag själv kan erbjuda. Dessutom är videon på svenska, något som jag har saknat själv när jag började med scrapbooking. Dock har jag en liten favorit inom denna värld som har l...

Av Åsa Brunnberg - 20 september 2013 12:01

Hej Nu finns det det ultimata paketet för dig som älskar att skapa kort och framför allt dina egna. Se nedan vad du kan beställa från oss i form av material till en kostnad du tjänar på:   Gå in på www.scrapitup.se och titta i katalogen på ...

Av Åsa Brunnberg - 6 september 2013 15:37


Dopkortet   Detta söta dopkort har följande material:   Ett vitt underlag med måtte: 13,5*13,5cm Ett mönstrat papper med rosor på med måtten: 12,5*12,5cm Ett vitt papper som motivet med bebisen sitter på med måtten: 8*9 cm En bild med b...

Av Åsa Brunnberg - 6 september 2013 12:23


Julkortet Detta behövs för att göra julkortet: 1. Pappersset med god julstämpel + röda pärlor. Ladybug. (Scrap it up) 2.3d-kuddar. (Scrap it up) 3. Färg: Distress ink, Fired brick (Tim Holtz) 4. Rött Organzaband (Scrap it up) 5. Vitt papp...

Av Åsa Brunnberg - 6 september 2013 10:58

Hej Detta är en sida för alla som älskar att skapa och i synnerhet att skapa kort själv. Jag som har skapat sidan heter Åsa Brunnberg och är hängiven scrappare sedan några år tillbaka. Nu har jag också blivit konsult för företaget Scrap it up. Det ...

PRESENTATION


Denna sida är till för dig som älskar att skapa egna kort.

FRÅGA MIG

0 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

SÖK I BLOGGEN

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

RSS

BESÖKSSTATISTIK

GALLERI MED BILDER PÅ KORT JAG SKAPAR

Denna kategori finns för att du ska kunna se vilka kort jag gör och hur. Materialet jag använder  har jag köpt från Scrap it up och det kan du också göra. Kontakta bara mig för information.

PRISER

Här kommer ni att kunna se samtliga priser på de papper och embellishments ni kan köpa för att kunna göra de kort som jag har lagt in bilder på under galleriet.

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards